Cp3 is gone next season!!!

Clippers TopBuzz Forum/Message Board » Garbage Bin
Post new topic   Reply to topic
Author Search This Topic:
 
fortfort
Clipper D-League Pickup
Posts: 24
votes: 0

The clippers have the same problem hornets had when cp3 played for them. Nooooo money to put gd role playing players around cp3. And that's why cp3 demanded a trade but this time he don't have to demand a trade he can just go.

tense2
CTB MVP X2
Posts: 8957
votes: 20

Oy vey...another one of these threads...YIPPEE!!

Toprank
Clipper Rookie
Posts: 95
votes: 1

You might get a better response on a Laker forum for this type a thread. Don't let the door hit you on the way out.

botev1921
Clipper Starter
Posts: 536

bu.gif
votes: 2

This thread is just idiotic!

LotsoHope
Clipper All-Star
Posts: 1738
votes: 9

We need a ban here... this kid is getting ridic.

ohMEohMy!
CTB MVP X1
Posts: 3712

rp.gif
votes: 32

roll

Get it together, fortfort.

fortfort
Clipper D-League Pickup
Posts: 24
votes: 0

I see y'all don't like being realistic. Y'all like to dream. Cp3 wants a ring. I guess y'all where the same ones saying L. James will never leave Cleveland.

ClipperB23
Clipper All-Star
Posts: 2154
votes: 21

i 2nd this.

LuvMeSumMEE
Clipper Starter
Posts: 790

aq.gif
votes: 5

Caron, Billups, Odom, Crawford, DJ, and Bledsoe aren't good role players? Not to mention there's Blake Griffin. I can't lie. I've HATED this off-season. Not happy about some of the players brought in, and not happy about most of the players moving on.........but CP3 isn't leaving because there's no money for a big time FA at the moment. They've brought in good players. Billups, Odom, and Gomes all expire after this season.......and Caron will expire the next. Plenty of moves that can be made soon if something goes wrong this season. The culture is different. Sure, Odom's a crybaby BTTTSCH, but who on this team isn't a good locker room guy? There's nothing about this team that screams out "they're playing for a higher draft pick next year." CP3 isn't going to leave, no way.

bullterrierclipsfan1349
CTB MVP X1
Posts: 4526

mx.gif
votes: 30

ban this foo. you definately sound like a flaker fan. spewing ignorance. if you are so certain cp3 is leaving, where would he go? it will be like the dwill situation. he will not go to atlanta for less money. maybe u are a hawks fan with your constant use of y'all in your defensive response. lol

FightOnRon
CTB MVP X1
Posts: 4754
Location: The Darkside
us.gif
votes: 38

Holy ****,,can I say holy **** here? Stop the nonsense,,who are these people coming in with this every damn day?

CP3Best
CTB MVP X1
Posts: 4995
votes: 12

F off CP3 ain't going anywhere for at least 3 years. He's gonna give us a chance before he's leaving! And I don't think we're gonna disappoint!

fortfort
Clipper D-League Pickup
Posts: 24
votes: 0

So I guess we suppose to agree with every move clippers making. If that was the case y discuss anything on here. U suppose post ur comments. N u also want ur team to be better. Not go backwards.

LAClipps
Clipper D-League Pickup
Posts: 30
votes: 0

CP3 is happy here, now that they have brought Billups back, he is even happier, I see no reason for him too move with a rising Blake Griffin and hopefully DJ.

But even the biggest Clipper fan has too have the concern of CP3 moving on their head at some point so I have to agree with you too a certain extent.

ClipsGForce
Clipper All-Star
Posts: 1827
votes: 12

Just shut up and let wait and see. There's no need for negative speculation like this. We can argue all we want but in the end, it won't justify him either staying or leaving. I'm ready for the best season in Clippers history.

toohipcliptoslip
CTB MVP X1
 Avatar
Posts: 4731
votes: 31

CP3's going to the LAL. Here's the roster

Nash is coming off the bench. For financial reasons they trade Dirk for Pau. KG signs as a FA. Metta World Peace dies of spontaneous combustion. They now have lots of cap space. Somebody finds the fountain of youth and they sign Grant Hill before injuries. It also makes Kobe play like a 24 year old.

Finally somebody shoves a small explosive charge up Bynum's butt and tells him that it will be raining Andrew if he doesn't behave. He becomes the best center in the NBA. Some bleached blond bimbo gives LeBron a case of gonorrhea and it becomes public because he's infected Riley's wife and it's on the cover of narional Enquirer along with a pic of LeBron cross dressing. He's benched.

Roster

Bynum, Dirk, Hill, Kobe, CP3

Each sign for the price of a new jock strap. They all make extra $ by selling the old ones on Castro St in San Francisco. This leaves millions for the Laker Girls and all the hotties to get DDD breast implants. They dig up, stuff and mount Chick Hearn - paid for Land O Lakes Butter.

CLIPPERS RULE!!!!!!!

ohMEohMy!
CTB MVP X1
Posts: 3712

rp.gif
votes: 32

^ lol lol lol lol lol lol lol lol

ekker3
CTB MVP X2
Posts: 7264
votes: 80

im all for pessimism (lol) but a thread of this magnitude deserves a ban. (you had my heart racing when i read this topic)

ClipSince7thGrade
Clipper Starter
Posts: 558
votes: 0

LMFAO^

ClippersSince97
Clipper All-Star
Posts: 1567
Location: Lob City
votes: 7

LOL People and their uneducated, baseless comments.

clipperstown
CTB MVP X3
Posts: 11297
Location: Glendale, CA
am.gif
votes: 24

this thread needs to be deleted lol

clipper*joe
CTB MVP Champion
Posts: 15962
Location: los angeles
calif.gif
votes: 126

He's a Laker fan trying get a reaction. What this guy doesn't understand, is that CP3 is getting the players he wants.

clipperAndrew
Clipper All-Star
Posts: 1799
votes: 10

I still like my rule where you can not start a thread unless you have 100+ posts.

clipper*joe
CTB MVP Champion
Posts: 15962
Location: los angeles
calif.gif
votes: 126

clipperAndrew wrote:
I still like my rule where you can not start a thread unless you have 100+ posts.

lacsmoove
Clipper All-Star
Posts: 1223
votes: 7

If D-Will stayed with that crap squad he's been on, I'm 100% sure CP3 is staying. Just no good reason for him to leave. And I hear he loves LA.

clipperstown
CTB MVP X3
Posts: 11297
Location: Glendale, CA
am.gif
votes: 24

just by the way he writes and spells you can tell he's a laker fan haha

BACON
Clipper All-Star
Posts: 1367
Location: Palmdale Ca.
us.gif
votes: 5

First of all, ANYTHING is possible... And 2nd, everyone has a right to an opinion. So to ban a NOOB for sparking up a topic we don't wanna hear about is absurd. This is a topic to get us all fired up and talking. That's all this is... LOL. Go Clips! Nothing but TALK....

CP3Best
CTB MVP X1
Posts: 4995
votes: 12

He's dissing CP3 and the organization! He should have nicer opinions if he wants them to be public. Ban him, since he doesn't have 100+ posts! Right now we're pleasing CP3 and getting good players. They are all players CP3 wanted. Can't say that he left because we ain't spending money to give to good players. And as said above, don't think CP3 is gonna leave until he's sure the clips don't have a chance at the championship!

ClipSince7thGrade
Clipper Starter
Posts: 558
votes: 0

blasphemy

CP3Best
CTB MVP X1
Posts: 4995
votes: 12

I agree with you unless you're reffering to my post!

ClipSince7thGrade
Clipper Starter
Posts: 558
votes: 0

no of course not lol I'm talking about the thread. One thing that always brings me back about you is that you joined a day after me but you have almost 500 more posts than me! Like what the f***??? lol are you a machine? lol

fortfort
Clipper D-League Pickup
Posts: 24
votes: 0

Dallas missed on d will. Best believe they coming at cp3. Then u have New York , Okc, Indiana. Yea some teams don't have cap now but some can make room.

fortfort
Clipper D-League Pickup
Posts: 24
votes: 0

All I kno y'all can say what y'all want. Don't get some more talent n watch what happens. Y'all may be satisfied with last yr winning season, but cp3. He don't want to have to keep doin all the work.

ClipSince7thGrade
Clipper Starter
 Avatar
Age: 21
Posts: 558
votes: 0

Ok every single team is going to be going after CP3, you're right there but CP3 has made it clear that he wants to be a Clipper. There's no chance of him leaving. As soon as we can I know we're going to offer him a $100million 5 year contract and he's going to take it. As long as we keep him happy and bring in the players he wants us to and of course with the progression of DJ and BG he's not going anywhere. Pacers that's a joke, OKC I can't see happening in anyway, New York really? Dallas is the only one that I can see make a real offer but will it be enough for him to move? I severely doubt it. Who are they going to have? No one. Dwight going to Dallas? That's funny. No. Not going to happen. Any way you look at it CP3 is staying in LA with the Clippers. Now it's ok for you to think he's going to end up somewhere else, it is the NBA but I'm telling you CP3 leaving is damn near impossible.

Go To the Top of the ThreadGo Home

or Comment Using FB

Post new topic   Reply to topic


← We can still land Ray Allen

→ Chris Paul Explains Turning Down Contract

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

register
You are an anonymous user- Register now!


Follow our Los Angeles Clippers RSS Feed, plus the Clippers Rumors RSS Feed, the LA Clippers News RSS feed, and the Clippers Forum RSS feed to get the newest updated Clippers News and Trade Rumors plus Clippers Game update in your RSS/XML reader!